torsdag 7. mai 2009

Rosaruss 2003 og 2006





5 kommentarer:

  1. Eg må innrømme at eg pusta letta ut då Olaug var ferdig i barnehage. Det vart ein ting mindre å forholde seg til. Samtidig er ein epoke slutt.

    SvarSlett
  2. Eg truar med å heise flagget! Tre ungar på same skule og ei som går på skulen på jobben min - kan det bli betre? Ikkje noko vemod her i garden!

    SvarSlett
  3. Nei, ein får seie som Trond Viggo sa i gamle dagar "Det går av seg selv". Det gjeld alle naturlege prosessar!

    SvarSlett
  4. Eg synest dei nye epokane er spennande, og dvelar lite ved fortida. Samtidig er det rart å sjå Nummer 2 så liten, og Minstemann lo høgt fordi han syntest det likna på han. Nummer 2 sin kommentar då han såg biletet, var: "ej ska aldri meir ha bunad"

    SvarSlett
  5. Og når de blir gamle kan de mimre...då får de tid til det. Og så blir de kanskje litt sentimentale..?
    Barn og unge skal sjå framover! Kven ønsker seg tilbake til barndommen når dei er russ...?For eksempel

    SvarSlett