torsdag 20. desember 2012

20. desember: verdas beste jobb?

Det er merkelege dagar på jobb for tida. Eg har førebels lagt vekk den siste bunken og konsentrert meg om heimlege syslar i fritida, og undervisningstimane vert mykje brukte til film og kos. Elevane er slitne etter heildagsprøveperioden, og lærarane er tilsvarande slitne av å rette. Alle har mykje anna enn skulen å tenkje på no like før jul. Det vert forventa eit visst fokus på julefeiringa innanfor faga mine (norsk og engelsk), og i dag har eg vist "A Christmas Carol" i engelskundervisninga. Den er like god som i fjor.

I kveld skal eg "jobbe overtid", sidan det er Vardefest/juleball. Dei tre siste åra har Eldstejenta vore elev på skulen, og eg har hatt gleda av å sjå henne saman med venninnene på festen. Neste år kjem truleg Storegut til å vere der, og dersom dei to yngste òg vel denne skulen, kan eg risikere å ha eitt av borna mine på skulen i ni år samanhengande.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar