tirsdag 17. april 2012

Den siste snøen som fins i skaret

Overraskinga var stor i kollegiet då det plutseleg vart annonsert at vi skulle ha skidag. Det har gått så lang tid at vi no har begynt med vårlege syslar som heildagsprøver og repetisjon.

Dagen i dag vart nydeleg og strålande, og nokre kollegaer og eg gjekk på beina innover turløypa, og sette oss og prata i sola, medan andre tok heisen opp og deretter trekket oppe på fjellet.

Etter middag rigga eg meg til i solstolen på verandaen, der eg somna som ein stein i sola.

Veslejenta skulle på ei ad hoc korpsøving, og Minstemann og eg gjekk saman med henne ned til Grendahuset, der vi fann hyggelege bygdafolk å prate og leike med.

Det vart ein dag med mange timars frisk luft og sol, og ein kan berre håpe på litt sol på fridagen òg. Det går mot ein periode med frykteleg hardt arbeid på jobb, og litt sol og denslags gjer underverk for energinivået.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar