mandag 13. april 2020

Femte koronaveke, dag 1

I dag er det 2. påskedag, og altså fridag. Veslejenta kom hit etter ei bursdagsmarkering i går kveld, og i dag var vi såpass innesnødde at ho vart verande.

Føremiddagen brukte eg til å førebu undervisninga eg skal ha denne veka. Dette arbeidet hadde eg begynt på tidlegare i påska, men det måtte skrivast inn i alle planar og gjerast avtalar om innlevering av arbeid av ymse slag. No får vi berre håpe eg vaknar tidsnok i morgon tidleg.


Utsikt frå kjøkenglaset

Vi gjekk oss ein tur til marka innanfor Kile, der vi sleppte laus hunden og kasta snøballar til han. Det var skikkeleg ufyseleg ute, med vind, snø og litt hagl, men vi fekk no nok frisk luft og ein del mosjon.

Vel heime kosa vi oss med pesto-pizza-baguettar og serien "Tudors", som eg begynte på for fleire år sidan, men gav opp. Den er frå same tidsperiode som eg les om for tida.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar