torsdag 2. april 2020

Tredje koronaveke, dag 4

Eg starta dagen med jobb og møte, framleis utan å forlate stova. Etter kvart stod dei hine i husstanden opp, og det vart etter kvart utarbeidd ei handleliste som Veslejenta og eg tok med oss til butikken på Folkestad. Der venta òg eit par pakkar med diverse som ungane hadde bestilt - mellom anna eit rullebrett til Storegut. Veslejenta kjøpte seg eit rullebrett sjølv for eit par veker sidan.
Utsikta mot Mek i dag

Legg til bildetekst

Etter vi kom heim, ville eg ut på tur. Gutane tok med seg rullebretta, trass i snøkave, så vi enda opp med at Veslejenta og eg gjekk med hunden inn til hyttefeltet nær Bjørneset, medan gutane triksa og herja der dei fann det for godt, til dømes på parkeringsplassen ved kyrkja.

Vel heime att laga eg middag: biff, lauk og sopp i fløtesaus, saman med ris og brokkoli. Då middagen var eten, var det brått blitt kveld. Det er lyst såpass lenge at ein blir litt døgnvill midt i alt saman.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar