søndag 12. april 2020

Fjerde koronaveke, dag 7

I dag er det første påskedag, og vêret har vore relativt trasig, med hagl, snø og vind. Eg brukte derfor føremiddagen til å vaske huset, men eg gjekk etter kvart ut på ein tur etter vegane.

Eg er framleis aleine i huset, men har snakka med begge døtrene i telefon og vore i familieselskap på nett. Mellom gjeremåla sit eg og kosar meg med lydbok medan eg ser på diverse nettsider og liknande.


Dagane inneheld ikkje så mykje action, men slik stoda er, er det heilt ok. Eg har mange kjekke ting eg vil gjere, i tillegg til ein del ikkje fullt så kjekke ting som eg bør gjere. Trass i at livet kan verke einsformig, kjedar eg meg framleis ikkje. Medan eg skreiv master hadde eg ikkje så mykje tid å sløse vekk, så eg set pris på å kunne lese tjukke bøker og slappe av. Faren er at ein kan bli noko doven og lat etter kvart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar