søndag 26. april 2020

Sjette koronaveke, dag 7

Sidan ungane skulle kome i dag, brukte eg mykje av dagen til huslege syslar og til å lese og slappe av. Det var relativt kaldt og overskya, så eg kom meg ikkje ut på nokon langtur. Eg laga ein porsjon pastasalat med kylling og fetaost som vi kunne ha til middag i morgon, og eventuelt til kvelds i dag. Det vart det siste, med pestobaguettar til.

Veslejenta hadde med det nye vedunderet til kjøkkenbenken. Eg hadde tenkt å kjøpe meg ei slik retro Smeg-kaffimaskin, men så var vi redde for at det skulle bli for mykje styr å lage seg kaffi med den. Dermed vart det ei kapselmaskin i staden. Den kosta ein brøkdel av det eg hadde sett føre meg, men kapslane kostar nok ein del. Det viktigaste er at vi kan få eit enkelt alternativ og slepp å drikke så mykje pulverkaffi eller trakte store kanner med kaffi til to personar. Vakker er den ikkje, men hovudpoenget er kaffien, ikkje utsjånaden.

Assortert utval til uttesting


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar