tirsdag 21. september 2010

Et dukkehjem

For femtande gong har eg no sett gjennom Fjernsynsteater-versjonen av Et dukkehjem, med sjølvaste Lise Fjeldstad i rolla som Nora. Og det rare er at eg ser noko nytt i den framsyninga kvar einaste gong! Ein gong fekk eg nesten sympati med Torvald, fordi han eigentleg aldri har gjort noko gale, men er blitt eit produkt av samtida han, på lik linje med Nora. Ho har dessutan ikkje gjeve han innsyn i problema sine, men leika "lerkefugl" og spelt rolla som dukkekone. Vanlegvis ser eg sjølvsagt på han som ein feig og sjølvsentrert fyr, spesielt når han kjem småpussa att frå fest. Aller mest imponert er eg over Lise Fjeldstad, som spelar alle "versjonane" av Nora fantastisk godt - både den lystige, den fortvila og den målretta.

Elevane har lese og jobba med spørsmål til første akt før dei fekk sjå heile stykket, og no skal dei få fleire oppgåver. Seinare skal vi sjå ei filmatisering for å samanlikne adaptasjonane. Kva elevane synest, veit eg ikkje, men eg har i alle fall verdas beste jobb!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar