lørdag 30. april 2011

Foreningen tre foreldre

I dag skulle alle fire ungane av garde på diverse. Jentene skulle danse, til ulike tidspunkt og delvis ulik stad, Storegut skulle i konfirmasjon og Minstemann skulle i selskap. Mykje av dagen gjekk dermed med til kjøring, og eg plar tøve med at ein burde starte "foreininga tre foreldre" for å ha fleire bilar tilgjengeleg.Med litt hjelp frå besteforeldra gjekk det heile nokså glatt.

Elles bakte og leverte eg eit par kaker til to av morgondagens konfirmasjonsfestar, sola meg, gjekk tur og las. Eg veit eg har to stilbunkar liggande, men dei får vente til vêret skiftar. Eg nektar å sitje inne og rette før det anten ikkje er freistande å vere ute eller til eg kan rette i bikini.

No skal eg leite fram flagget - det er mange gode grunnar til å flagge på 1. mai i år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar