lørdag 19. april 2008

Jeg ser Dina


Fredag var det filmdag i kvadruppelnorsktimane mine igjen. Vittulafilmen fall ikkje heilt i smak, som nokre observante lesarar kanskje har fått med seg, så eg var litt spent på korleis "Jeg er Dina" ville slå an. Inntrykket mitt var at dette var ein film meir etter klassen sin smak, og sjølv har eg stor sans for filmen Vi hadde ein liten diskusjon etterpå om engelsk dialog i norske filmar, og vi var vel einige om at det var litt forstyrrande. Maria Bonnevie er uansett fantastisk som Dina, og filmen er langt meir actionfylt og dramatisk enn boka, som vart dømd nord og ned den tid eg studerte norsk. Filmen inneheld dessutan nydelege naturbilete og spektakulære, musikalske effektar. Denne blir nok liggande i skuffa mi på jobb ei stund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar