onsdag 5. februar 2014

Fri-onsdag og finevêr

I dag hadde Minstemann og eg fridag, og eg hadde i tillegg rettefri. Vi hadde ein sein og sakte frukost der vi snakka om mangt og mykje, og så overtala eg han til å bli med ut på tur. Til alt hell møtte vi på naboane, som var ute i same ærend. Slik fekk både mor og son kjekke turkameratar.

Gutane hadde lag resten av fridagen, og varierte litt kva hus dei heldt seg i. Sjølv fekk eg unna litt småplukk både ute og inne, og så las eg vidare i den altoppslukande romanen eg held på med.

No i kveldinga kom Veslejenta heim, og vi fekk endeleg ete middag. Skulearbeid har eg berre litt av, så det blir kanskje meir romanlesing utover kvelden. Det er ei herleg kjensle å finne bøker ein likar så godt, og i tillegg ha tid til å lese. I morgon kjem ein ny bunke, så eg nyt lystlesinga medan eg kan!
Frosken på Straumshamn

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett