mandag 17. februar 2014

Vinterferie 2014: måndag i Mjeltvika

Musikalveka tok slutt, Eldstejenta var på besøk og for att, og søndag kveld slappa dei tre yngste og Gamla av med god mat og film. No var vi endeleg klar for ei veke ferie!

Eg hadde ingen andre planar for måndagen enn at vi skulle kvile oss og slappe av. Siste dagane før ferien kjende eg at kreftene var i ferd med å ta slutt, og eg torer knapt tenkje på kor sliten Storegut må ha vore.


Gamla vakna først, og kosa seg med å lese ut ei bok i fred og ro før Minstemann stod opp. Etter nokre timar med husarbeid og ein liten tur på butikken stod også dei hine to opp, og Veslejenta og eg gjekk oss ein tur i Mjeltvika. Då vi kom til vegs ende, kom eg på at eg frå hovudvegen hadde sett eit jordras lenger inne langs stien, og så bestemte vi oss for å gå dit og sjå. Enorme krefter har vore i sving, og vegen var totalt øydelagd i ei breidd på om lag 20 meter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar