onsdag 24. august 2016

Bok 68 2016: "Jeg er Pilegrim" av Terry Hayes

Vanlegvis er eg ikkje så begeistra for agentromanar. Heller ikkje bøker på nesten 800 sider er noko eg ofte grip til. Debutromanen til Terry Hayes var derfor ikkje eit naturleg val for meg, men eg har lese mykje positiv omtale av den og var nysgjerrig. Dessutan fekk eg den i bursdagsgåve.

"Jeg er Pilegrim" fortel ei lang og komplisert historie om ein eg-person som arbeider innan ettrretning. Han jaktar på fleire gjennom boka, og eg kan ikkje seie noko særleg om dette utan å røpe for mykje. La meg berre seie at boka er ei reise til fleire stader, og at det er nokre trådar som skal nøstast opp. Dette krev at lesaren hugsar godt, og helst burde ein ha teke med denne boka til solsenga og lese den over eit kort tidsrom.

Eg likte boka godt som underhaldning, men den er ikkje verken lærerik eller særleg original. Eg hadde håpa på at slutten skulle vere meir underfundig eller ha ei meir uventa vending, men den var på ingen måte dårleg heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar