onsdag 10. august 2016

Stauder på nett

Her er grøfta ved muren til storebedet

Ikkje den mest freistande jobben, men Charlie hjelpte til
Det ausar ned med regn heile tida, og ein burde kanskje begynne å bygge seg ein ark. I staden har vi kosa oss inne i dag, bortsett frå at Gamla fekk pakke i posten med åtte stauder bestilt frå ein planteskule i Nord-Noreg. Det heile var meir som ein fiks idé eg fekk for eit par veker sidan, då eg irriterte meg over utvalet og prisane på stauder i butikkane i nærområdet. No er det ikkje sikkert dei nyinnkjøpte er stort betre, men eg likar godt å handle på nett... Midt i alt pøsregnet stod eg altså i storebedet mitt og grov. Plantinga vart noko tilfeldig, men eg planta dei i ei rekkefølgje som eg fann på bestillingslista.

Elles kan eg rapportere om at grøfta som Bladfyken grov medan eg spyla berg tidlegare i sommar fungerer svært godt, så oppkjørsla overlever styggevêret.

Her er namna, så eg kan finne dei att neste år:

  • Dvergakeleie "Juwel Blau"
  • Pinsenellik
  • Hundetann
  • Forbedret Kinasøte "Borge"
  • Ny Plommelwisia "Little Peach"
  • Rød Kubjelle
  • Stor kubjelle
  • Tanatimian






1 kommentar:

  1. Spennande med nye staudar!
    Eg har nok hatt nokre av desse.

    SvarSlett