fredag 27. mars 2020

Andre koronaveke, dag 4

Minstemann filmar til eit fagprosjekt han held på med

Vårteikn i vegkanten

Vårteikn i hagen
I dag skulle eg ikkje ha undervisning, og eg var ferdig med rettearbeidet. Eg tenkte derfor å bruke dagen til andre syslar, men medan eg tenkte på kva, tikka det inn ein sms. Eg vart kalla inn til formannskapsmøte i dag. Då eg sjekka innkalling og sakliste, stod det at møtet skulle vere i Volda, noko eg grua meg litt for. Ei dame frå rådhuset ringde og lurte på om eg hadde fått meldinga, og då fekk eg vite at møtet skulle skje på nett. Dermed slapp eg å forlate bygda i dag òg. Sidan møtet skulle begynne klokka 13, vart det ikkje til at eg starta noko storprosjekt verken før eller etterpå, men då Minstemann var ferdig på skulen, gjekk vi ein tur med hunden. Det var litt sol i dag, og nokre vårblomar har tort seg opp av jorda. Våren er ei fin årstid, når sommaren enno er i vente.

Middagen i dag vart restar frå i går og i forgårs. Eg nekta å lage ny mat før vi hadde ete opp meir av den vi allereie hadde, og det var greitt for ungdomane.

Minstemann gjekk ned på grendahuset for å styre med prosjekta sine etter middag, medan Veslejenta og eg har kosa oss med å sjå ferdig "Vikingane". Vi såg om att dei to første sesongane før vi såg den nyaste, og det er ein morosam serie. Litt tid til lesing og prat vart det i dag òg, sjølvsagt, men eg har styrt unna mange nyheitssendingar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar