onsdag 18. mars 2020

Første koronaveke, dag 3

I dag forsov eg meg nesten til første time, så det er greitt å undervise utan å bli sett eller høyrt (eg skriv like pent i morgonkåpe). Eg hadde ein halv dag med engelskundervisning, deretter retta eg stilar  og prata med Veslejenta medan Minstemann hadde matematikkprøve.

Etter "skuletid" gjekk vi tur med hunden. Turen gjekk til Mjeltvika i regn og vind, og eg er framleis overtydd om at vi må ut og få mosjon og frisk luft for å halde ut og halde oss sjølve friske fysisk og psykisk.

Til middag i dag mekka eg ihop ein pastasaus med diverse grønsaker i (eg har visst hamstra gulrøter utan å ville det), og det er faktisk litt kjekt å lage mat når ein har så god tid og ikkje er gørsliten om ettermiddagen. Eg tok litt ekstra kvitlauk i sausen, sidan vi no skal halde folk på avstand uansett.

No har eg omsider retta ferdig stilbunken, men eg manglar ei innlevering før eg kan dele den ut att. Eg er glad eg har retta så mykje på nett før, for det går som ein draum. Det er konsentrasjonen eg slit med, spesielt etter at eg såg "Debatten" i går kveld. Det var veldig skremmande og pessimistisk, og eg vart liggande og gruble ei stund før eg somna. Eg har ingen problem med å leve i isolasjon og fryktar ikkje så mykje for mi eiga helse, men eg er redd for alt som kan skje dersom sjukdomen får breie seg, og eg vil helst vere frisk for å kunne hjelpe mine næraste viss det trengst.

Det er meldt finare vêr i morgon, og då ser ein litt lysare på livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar