tirsdag 17. mars 2020

Første koronaveke, dag 2.

Minstemann og eg var oppe før 8 for å leike skule på nett. Eg hadde eigentleg ingen timar, men eg har ein rettebunke som eg somlar fælt med. Det er dessutan mykje å sette seg inn i og følgje med i. Vi tok oss eit friminutt midt på dag og gjekk tur i regn og vind. Det var ufyseleg, men forfriskande òg. Veslejenta tok ein tur saman med ei venninne i bygda, så får vi håpe at begge er friske og ikkje smittar kvarandre.

Vi løyvde brennsnut i går, så det vart lett å lage middag i dag. No står kvelden for tur - det blir mykje stillesitting og skjermtid, men vi har det eigentleg bra her. Det følest berre som ei fridomsfrårøving når grenser vert stengde til nabokommunen og vi ikkje kan bevege oss fritt, slik vi er vane med. Eg synest biletet av sauene seier sitt om korleis stoda kjennest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar