torsdag 19. mars 2020

Første koronaveke, dag 4


I dag starta eg dagen med heimekontor, men fleire digitale plattformar svikta slik at eg ikkje fekk gjort alt det eg hadde tenkt. Eg fekk hatt kontakt med ein del av elevane mine, men berre skriftleg hittil.

Etter at skuledagen var over for Minstemann og meg, gjekk vi oss ein tur. Planen var å gå til Mjeltvika og inn til dei ruinane vi har sett på før, men vi enda opp med å gå heile den rasutsette stien/vegen til Kile, for deretter å returnere heim på hovudvegen. Der var lite trafikk, men nokre lastebilar passerer kvar gong det har kome ei ferje.

Til middag laga eg i dag ei meksikansk tomatsuppe (posesuppe) der eg tilsette restane av pasta og saus frå i går. Vi må nok på butikken i morgon, men førebels har vi hatt rikeleg både av mat og drikke. No har det begynt å bli litt keisamt for nokre av oss, så då hadde det vore kjekt å kunne bake litt, til dømes. Andre i huslyden har det langt frå keisamt, men det er klart det er skilnad på å ha heimekontor/heimeskule og å berre vere heime.

I dag kom den første koronapasienten til Volda sjukehus, så no er det heile i gang, tenkjer eg. Vi får gjere vårt beste for å halde oss friske og smittefri, og for å halde motet oppe og kroppen i form.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar