fredag 20. mars 2020

Bok 13 2020: "Stormenes tid. Del 1" av Ken Follett

Eigentleg hadde eg tenkt å begynne på ein annan serie av forfattaren, men så tenkte eg at eg har høve til å lese den første serien om Knightsbridge òg. Eg såg serien "Pillars of the Earth" for fleire år sidan, så noko av innhaldet er kjent, men det er likevel kjekt å lese.

I det første bandet i serien møter vi mellon andre murarmeisteren Tom, som blir driven på vandring saman med familien for å skaffe seg arbeid. Vi møter òg fleire munkar, fredlause og diverse andre som skaper spenning og drama i boka. Handlinga er lagd til Storbritannia på 1100-talet, og forfattaren har gjort seg flid med å få til historisk korrekte detaljar, utan at boka vert keisam av den grunn. Det er seks bøker i denne serien, sju i den neste og fem i den siste, og alle ligg no som lydbøker på Storytel. Eg skal i alle fall lese denne første serien, så får vi sjå om eg går lei undervegs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar