søndag 29. mars 2020

Andre koronaveke, dag 7

Den store nedturen i dag var om lag 15 cm snø over det heile. Etter å ha stilt klokka fram ein time sist natt, kjendest det temmeleg unødvendig med vinter no - vi har tvert imot gledd oss over hestehov og krokus. Men vêret er det lite å gjere med, så det var berre å kle på seg og kome seg ut. Vi gjekk innover bygda, sidan der var relativt snøfritt på vegen, og vi gjekk inn til hyttene. I den tid eg brukte skritt-teljar var det 5000 skritt dit, så det er ein høveleg trimtur.

Elles har vi det rimeleg roleg, og Minstemann og eg regjerer i kvar vår etasje. Oppe hos meg går det i skulearbeid og lesing, i tillegg til lesing på internett og lett husarbeid. Eg har ein del sosial kontakt via diverse sosiale media, telefon og denslags, så det går greitt å vere mykje aleine. Problemet no er at eg ikkje blir rastlaus, men heller dorsk av dette livet. Eg søv langt meir enn eg plar, men geispar mykje likevel. Ikkje får eg gjort all verda heller. Det er vel ein reaksjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar