mandag 25. oktober 2010

En dag uten TRENing er en dag uten mening...

Dersom nokon lurer på korleis det går med TRENinga mi, kan eg opplyse om at det går heilt flott. Førebels har eg slått meg på roing og tredemølle. Det blir mest tredemølle, sidan den gir utteljing på skritt-teljaren.

På roapparatet kan ein stille inn kor langt ein vil ro, og så tel displayet ned til 0 med fart etter kor hardt ein tek i. På tredemølla er displayet fullt av informasjon om kor langt eg har gått, kor lang tid eg vil bruke på ein km, kor mange km eg ville ha gått på ein time, kor mange kaloriar eg har forbrent, kor lenge eg har gått, pulsen min etc etc. Vanlegvis likar eg ikkje duppedittar, men alle desse tala er skikkeleg god motivasjon. I kjend stil laga eg meg fort reglar for kor ofte eg kan slakke ned tempoet og ta ein slurk vatn (kvart tiande minutt), kor fort eg skal gå (7,1 km/t) og kor lenge eg skal halde på (minimum 45 minutt). I dag gjekk eg om lag ei mil. Det var akkurat lenge nok til å forbrenne dei kaloriane som var i det kakestykket som var att i kjøleskapet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar