tirsdag 7. februar 2012

Bok 9 2012: "Slumdog Millionaire" av Vikas Swarup

Når eg no har lese boka for tredje gong, ser eg at den inneheld nokre svakheiter. Likevel er det ein svært god og underhaldande roman, som inneheld mange gripande og hjarteskjerande forteljingar vevd saman av notidsforteljinga om guten som greier å svare rett på alle spørsmåla i ein spørjekonkurranse på TV.

Årsaka til at eg las boka for tredje gong er sjølvsagt at eg les den saman med elevane mine i kurset "internasjonal engelsk" på vg2. I dag begynte vi å sjå filmen, som er svært ulik boka, men som likevel er vel verd å sjå.

2 kommentarer:

  1. Lånte filmen på biblio ein gong, men fikk ikkje fram norsk tekst. Det er eg avhengig av, også på norske filmar.
    Boka har eg lese to gonger.

    SvarSlett
  2. Du kan få låne min etter at vi har sett den ferdig. Den har norsk tekst, noko som er nødvendig i og med at mykje av dialogen går føre seg på indiske språk.

    SvarSlett