onsdag 8. februar 2012

Flink på fridagen

I dag var det ein nydeleg dag med sol og glede både inne og ute. Minstemann fekk besøk av kompisen, og dei herja på ute mykje av dagen. Eg måtte halde meg inne og steike dei obligatoriske pannekakene, men fekk gjort unna ein del husarbeid og skulearbeid langsmed. Ut på ettermiddagen var det tid for fotballtrening, og då gjekk eg sjølv tur medan ungane trena. Storegut skulle på konfirmasjonsførebuing og blir sein heim.

Eg har nytta tida etter fotballtreninga godt og blitt ferdig med ein engelskprøvebunke som eg fekk inn i går! No har eg ingenting å rette før ein gedigen bunke kjem inn på fredag, og ein annan neste veke. Det er anna arbeid eg er meir motivert for enn retting for tida, men skulearbeidet må gå framfor flyttesjau.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar