lørdag 4. juli 2020

Hageliv

Å kome heim frå ferie kan vere litt stressande. Vi haddestelt hagen ein heil del før vi reiste, men kom heim til noko som minte om ein jungel. Det regna dessutan fredag, og eg hadde meir enn nok å gjere med klesvask og rydding inne.

Sidan Storegut mangla annan bil både fredag og laurdag, har han brukt min bil til å køyre seg og systra på jobb. Eg har derfor vore heime aleine både fredag og laurdag, utan høve til å fare nokon stad anna enn til fots.

I dag var det fint vêr, og eg begynte derfor å rydde i hagen. Eg luka eitt av beda, klipte ned ein rododendron og klipte plen, i tillegg til å gå til angrep på bregner og visna stauder med saks. Resultatet var ikkje revolusjonerande, men langt betre enn utgangspunktet.
Før

Etter

Då Storegut kom heim frå jobb, laga han nydeleg middag til oss (han måtte også handle, sidan han hadde bilen). Det gledar meg å sjå at han har fått bruk for wok-panna eg gav han til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar