mandag 20. juli 2020

Storbyjentebesøk og Jallakoff

Laurdag 18. juli var ein dag eg hadde sett fram til, for då kom Eldstejenta på besøk, saman med dei to ho bur saman med i Oslo. Dei to er frå Kristiansand, og ei av dei har vore her på besøk før. Eg henta jentene på flyplassen i 11-tida, så vi hadde mykje att av dagen.

Mykje av ettermiddagen og kvelden vart for min del prega av at gutane skulle spele på Jallakoff, eit lokalt alternativ til den avlyste Malakoff-festivalen på Eid. Jallakoff vart arrangert på Bjørkedalen, og det vart både kjekt og vellukka, etter det eg har forstått. Mi rolle i dette var å køyre og hente.
Festivalstaden tidleg ettermiddag, medan det var lydsjekk


Då Veslejenta kom frå jobb, hadde Eldstejenta og eg laga minestronesuppe og pestofletter. Byjentene er vegetarianarar, så Gamla får fornya seg litt i kokekunsten. Om kvelden såg vi Cats-filmen, som var akkurat så dårleg som vi frykta, og så vart det mykje Eurovisionprat og youtubeklipp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar