fredag 29. juli 2011

Andre bollar når Broren kjem heim

Dagen starta med ein lang og sakte frokost. Ingen planar var lagde, og vêret skulle vere kaldt og overskya, men opplett. Etter litt fram og tilbake sanka dei to små og eg saman eit par plastnett med tomflasker, og så sykla vi til butikken. Minstemann sat i tilhengaren og passa tomflaskene, og på tilbakevegen passa han varene. Då angra eg på at eg hadde handla både mjølk, mjøl og frukt, for eg måtte gå av sykkelen fleire gonger. "Det er i motbakke det går oppover" - er ikkje det eit ordtak?

Etter middag for dei to små og eg ut på ein ny tur, medan Storegut besøkte ein kompis. Denne gongen skulle Minstemann øve meir på sykling. Vi ser absolutt ingen teikn på verken auka entusiasme eller betra motorikk, men under kan framleis skje.

Sidan sykling ikkje gir utslag på skritt-teljaren, vart det til at eg gjekk ein tur aleine òg, og så sette eg ein bolledeig så småungane fekk bake skulebollar til oss til kvelds. Dei fleste var oppetne før dei var så kalde at vi kunne ha melisglasur og kokos på dei, for dei var veldig gode. Eg brukte sånn juksebollemjøl som berre skal tilsetjast vatn og gjær, så det var veldig lettvint. Storegut reiser til Oslo på Norway cup i morgon, og planen var å sende med han nokre bollar. Det ser ikkje ut til at vi løyver...

1 kommentar:

  1. Lenge sidan sist eg laga skulebollar. Styrer unna slike freistingar for min eigen del.Men det er ingen ting som slår fersk gjærbakst!

    SvarSlett