fredag 14. november 2008

Pappa 72



I dag er det tid for å gratulere pappa med 72-årsdagen! Han held seg ung og sprek i kropp og sinn, så eg måtte til å sjekke årstala for sikkerheits skuld. Det er mykje ein kan seie om faren sin, men eg hat lyst til å drage fram noko som eg synest er spesielt beundringsverdig med min pappa. Han har vore svært flink til å fylle dagane sine med hobbyar og andre gjeremål, også i tyngre periodar i livet. Politikken har vore viktig for han, og eitt av mine barndomsminne er at han og eg såg valsendingane hausten 1981. For dei ti barnebarna er han ein kjær morfar/farfar, og her i heimen kjem han alltid til å bli heidra som oppfinnaren av leiken "ooops". Gratulerer, pappa - vi feirar både deg, Svigers, farsdag og Minstemann med familiesamling her i morgon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar