søndag 18. april 2010

Bok 15 2010: "Alice i Eventyrland" av Lewis Carroll

I min serie av klassisk barnelitteratur har eg no lese ferdig denne første boka om Alice i Eventyrland. Vi såg filmen tidlegare i år, og eg vart då nysgjerrig på å sjå korleis boka er. Eg har tidlegare høyrt mykje om den og sett fleire filmatiseringar, men no har eg altså lese heile boka frå perm til perm. Den handlar eigentleg om ein draum som Alice har, og i Eventyrland opplever ho mykje absurd, slik ein ofte gjer i draumar. Mykje av boka handlar om forkvakla språk, omvend logikk blanda med groteske element, og eg burde sjølvsagt ha lese den på originalspråket for å få den rette effekten.

For ungane mine har boka fungert best som innsomningslitteratur. Dei har ikkje fått med seg så mykje, og Minstemann kommenterte då boka var slutt: "Var det ein draum? Den var jammen lang". Han hadde eit poeng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar