onsdag 14. april 2010

Havet stunder jeg mot, ja havet...

Vi arbeider med midten av 1800-talet i eine norskklassen min, så det er ikkje rart om her kjem nokre Garborg- og no også Bjørnson-sitat på bloggen. Og så er det ein gong slik at ein blir reint lyrisk av å gå ute vakre dagar og kveldar i den nydelege vestlandsnaturen. Eg likar både fjell og vidde, men er aller mest glad i å tilbringe tid ved sjøen og høyre bølgjene slå innover. Lukta av saltvatn og tang er noko av det beste eg veit, og eg kan sitje lenge på ein fjørestein og filosofere over smått og stort. 

I dag vekte Minstemann meg tidleg fordi han hadde mist ei tann og var noko oppskjørta over å ha vakna med ei tann liggande i munnen. Som resultat av den tidlege morgonstunda vart eg ferdig med husvasken før klokka 12, og kunne gå tur i fjøra før middagen skulle lagast. Nummer 2 kom heim til middag, og etterpå fekk morgondagens bursdagsbarn ei gåve som Eldstejenta og eg kjøpte då vi var på Moa. Den begava Poden stiller såleis i ny gensar på fest i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar