fredag 21. september 2012

Bok 62 2012: "Tre kamerater" av Erich Maria Remarque

Forfattaren er best kjend for den pasifistiske romanen "Intet nytt fra Vestfronten". Bøkene hans vart forbodne i Nazi-Tyskland, men fleire av dei er blitt verdskjende klassikarar i ettertid.

"Tre kamerater" handlar om tre veteranar frå første verdskrig som driv ein bilverkstad saman. Handlinga er lagd til Berlin i 1928, men romanen vart skriven først i 1937. Forteljestemma tilhøyrer ein av dei tre, og han møter i tillegg ei kvinne som han innleier eit forhold til.

I byrjinga likte eg ikkje romanen så godt. Det dreia seg mykje om festing og sal av bilar, og eg såg ikkje heilt kva retning boka tok. Nærare slutten vart eg meir og meir begeistra, då handlinga tok ei heilt anna retning. Eg vil ikkje røpe for mykje her, anna enn at forholdet mellom eg-personen og kvinna han møter vert svært engasjerande.

I lydbokutgåva er det Mads Ousdal som les, og etter mitt syn mumlar han og les noko monotont. Dette bidrog truleg til at boka verka noko keisam i starten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar