fredag 14. september 2012

Dagens tekst: "Bendik og Årolilja"

Sjølv synest eg mellomalderlitteratur er både spennande og engasjerande, men i dag vann eg ikkje heilt fram med entusiasmen min. Kanskje fordi norsktimen etter lunsj fredag passar betre til enklare stoff, kanskje fordi elevane skulle ha totimarsprøve i matematikk rett etterpå - eller kanskje fordi eg rett og slett ikkje hadde heilt "draget" i dag, reint pedagogisk.

Ironisk nok ligg det no eit brev frå Høgskulen på pulten min, for eg har sagt ja til å vere rettleiar for ein student. Har eg eigentleg noko å lære vekk? Eller blir det eg som lærer av studenten?

No er det i alle fall helg, og eg får høve til å jobbe meg frampå litt når det gjeld Bendik og Årolilja, slik at eg kanskje greier å trykke noko lærdom inn i skallen på mine søte små.

(Ps: eg bør vel slutte med uttrykk som "trykke lærdom inn i skallen på" i god tid før studenten kjem)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar