torsdag 27. september 2012

Ny utfordring på jobb...

...som om eg trengde fleire, liksom...

Eg har teke på meg å ha praksisstudent frå PPU, og i dag møtte eg studenten for å legge planar for praksisperioden. Det var særs gledeleg at vi såg likt på ein heil del, og at han kjem til å verte ein ressursperson for elevane. Problemet blir kanskje at dei sørgjer når han reiser og dei vert sitjande att med Gamla, men det risikerer eg gjerne.

Mi største motforestilling gjeld alle skjema som må fyllast ut, og all rapportering elles.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  2. Skjema er noko herk, men det må kanskje til? Elles ønsker eg lykke til med "prosjektet".

    SvarSlett