torsdag 23. juli 2015

Bok 69 2015: "Alt du kan ønske deg" av Linn T. Sunne

I denne boka møter vi Siri, som tilsynelatande har alt ho kan ønske seg: velståande foreldre som bryr seg om henne, ei god venninne og ein kjærast. Likevel vert livet hennar noko komplisert då ho vert tiltrekt av kjærasten til venninna. Ho har dessutan eit noko anstrengt forhold til foreldra sine, og trivst betre med å vere heime hos kjærasten. Det er derfor ikkje berre ein kjærast ho mistar dersom ho gjer det slutt.

Boka er spennande, sjølv om problemstillingane i seg sjølve er trivielle, og forfattaren skriv på ein moderne nynorsk om truverdig moderne ungdomar. Eg skjønar ikkje kvifor det vert veksla i synsvinkelen mellom Siri og kjærasten, då dette etter mitt syn ikkje tilfører boka noko ekstra. I tillegg er dette ein noko "oppbrukt" skrivemåte, spesielt i ungdomsromanar. Alt i alt likte eg boka godt, og eg vil tru at den kan slå an hos jenter som likar å lese om liva til andre heilt vanlege norske jenter. Eit ekstra pluss er det for meg at desse ungdomane må ta ferje inn til byen for å gå på vidaregåande. Det er fint med bøker om livet på bygda, synest eg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar