mandag 23. mars 2009

Eit rykande ferskt bilete av ein nybakt 16-åring

7 kommentarer:

  1. Eg har eit bilde av meg i hagen på min 16-årsdag. Kanskje eg skulle legge det ut på bloggen, eller kanskje ikkje....

    SvarSlett
  2. Sjølv hugsar eg ikkje 16-årsdagen min...

    SvarSlett
  3. Eg hugsar 14,15,og 17-årsdagen, men 16? Nei!
    Hugsar bildet av Solveig på 16 -årsdagen hennar..........Men ikkje Margrete. Vi skulle hatt meir bilde!!!!!

    SvarSlett
  4. Mamma og eg var heime åleine av ein eller annan grunn, synest eg å hugse. Men hukommelsen er temmeleg selektiv....

    SvarSlett
  5. Flott 16-åring!

    Eg har ein rykande fersk 18-åring i heimen, men han nektar å stille opp til fotografering.

    SvarSlett
  6. Eg har ein ikkje fullt så fersk 72-åring som gjerne stiller som fotomodell, uansett antrekk.Dei kjem seg med åra!

    SvarSlett
  7. Når ein utgjer mesteparten av fotomotiva i om lag 30 albumar, blir ein vel litt linselus. Og berre for å legge det til: alle ungane veit om bloggen og synest det er morosamt med bilete av seg sjølve der - viss dei hadde sett det som problematisk, hadde eg ikkje lagt ut bilete!

    SvarSlett