fredag 29. januar 2010

Sherlock Holmes - sånn som ungdomen likar...

Eg kan ikkje skryte på meg å ha lese alle historiene om Sherlock Holmes, men eg har sett ein del filmar og TV-seriar opp gjennom tidene, så eg har ein viss kjennskap til den opprinnelege karakteren.

I går var eg på kino og såg den nye Sherlock Holmes-filmen, med Robert Downey Jr i hovudrolla. Heldigvis var eg noko budd på førehand, så eg visste at eg måtte fristille meg ein del frå forventningar eg måtte ha til innhaldet, og heller nyte filmen som eit sjølvstendig verk.

Historia er temmeleg tynn og lett å gisse seg fram til, men filmen inneheld mykje humor, spektakulære actionscener og artige effektar. Robert Downey spelar ein utypisk, men morosam Sherlock som er ulik "originalen", men som sikkert appellerer til dagens kinopublikum i langt større grad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar