fredag 13. januar 2012

Oppussing by proxy



I dag har eg hatt det fint. Dei to små og eg har kosa oss i heimen heile ettermiddagen/kvelden medan MMS-ane med bilete av oppussinga tikka inn. I kveldinga kjørte eg av stad for å hente Storegut på bandøving, og då fekk eg sjå resultatet "live". Rommet til Eldstejenta er no ferdig panelert, og i 22-tida var ein vegg + litt til i gangen også kledd med eggekvite plater. Hjelparen er iherdig og flink, så det går raskt og relativt problemfritt. Nokre problemområde må juksast litt på, det skal leggast lister både i tak og ved golvet og ein vinduskarm skal målast, så det blir noko flikking og slikt som tek tid og ikkje viser så godt att som denne prosessen, men det er likevel utruleg at vi starta prosessen for berre ei veke sidan. Eg synest det blir kjempefint, og det kjennest meir som heime for kvar gong eg kjem inn i huset. Det er eit godt teikn!

4 kommentarer: