onsdag 25. januar 2012

Effektiv fri-onsdag

Etter ein noko treg start kom eg meg i sving med vaskekost, klesvask og rydding. Ungane forventa pannekaker til middag, og det vart det tid til etter at huset var ferdig rydda og vaska. Skulearbeidet tok eg langsmed resten; eg les ein roman som eg har lese to gonger tidlegare saman med gruppa i internasjonal engelsk, og det kjennest ikkje akkurat som nokon slitsam jobb å friske opp minnet.

Det bles ganske heftig ute i dag, så nokon tur saman med ungane vart det ikkje. Dei to små hadde fri, og eg jaga dei ut for å leike medan eg vaska. Det er kjekkast å vaske når ein er aleine, for det blir ofte merke etter små føter som ikkje greier å vente til golva er tørre.

Minstemann skulle i selskap i eit par timar på ettermiddagen, og den tida nytta eg til å handle og å gå tur i halvannan time (medan eg høyrde på lydbok, sjølvsagt).

Då eg kom heim, var det allereie mørkt, men klokka var berre litt over 18.00. No ser eg fram til å bruke kvelden til rolege innesyslar saman med ungane - både dei og eg har travle kvardagar og set pris på slike fridagar innimellom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar