lørdag 14. januar 2012

Utsikt heimover

Sist helg var eg inne nesten heile tida, på grunn av innearbeid og ein gut med øyreverk. I dag ville eg ut på tur, og det vart til at dei to små og eg tok med hundane i skogsvegen. Der var litt snø på vegen, noko hundane sette stor pris på. Veslejenta hadde med hundesnop i ein pose, så vi underheldt oss sjølve og hundane med å få dei til å springe mellom oss dersom ein av oss gjekk eit stykke i førevegen.

Storegut hadde i utgangspunktet tenkt seg ei roleg helg, men det vart bandøving til langt på kveld i går kveld, studioopptak med bandet i føremiddag og fotballtrening no om ettermiddagen/kvelden. Alle slike avtalar inneber ein del kjøring for meg, men eg gjer det så gjerne når han vil vere med på noko positivt i fritida.

Eldstejenta er på russetur til Bjorli denne helga, og rapportane derifrå tyder på at ho har det heilt hivens.

Min plan for kvelden er å kose meg saman med ungane, kanskje sjå ein film eller lese i ei god bok. Favorittsysselen for tida er å høyre lydbok samtidig som eg ser på møblar på internett...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar