mandag 16. januar 2012

"Jeg maler og jeg maler, og det blir så fint og flott" (og grått)

På grunn av før nemnde datavanskar vert det ikkje lagt inn bilete av dagens oppussingsinnsats, som eg forresten var ansvarleg for sjølv. Ikkje det at det viser så godt heller - det var berre eit nytt strøk måling på badet. Det første strøket med grått var litt skjoldete, og taklistene trengde meir enn eitt strøk. No håpar eg at det held med to, men er budd på at det kan bli noko meir flikking.

Av andre oppussingsnyhende kan eg nemne at eg i dag kjøpte laminatgolv til gangen og soverommet oppe - dei to romma som har fått kvite panelvegger. Det blir fantastisk fint, synest eg sjølv, og det blir kjekt å bli ferdig med saging og roting såpass eg får begynne å vaske ned og skaffe meg møblar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar