onsdag 11. januar 2012

Roleg fri-onsdag

Når planane er få, blir dagane ofte lange og innhaldsrike. I dag hadde eg ingen andre planar enn å hente ein kompis av Minstemann og å steike pannekaker til gjengen. Det fekk eg sjølvsagt gjort, og i tillegg fekk eg styra mykje i huset medan gutta kosa seg med "frileik". Ute regna det og bles, så det freista ikkje med uteliv.

I kveldinga sette eg meg til med skulearbeid. I dag ville det seie å lese tre kapittel i ein roman og å sjå gjennom ein film. Eg har både lese boka ("Slumdog Millionaire") og sett filmen ("Rabbit Proof Fence") eit par gonger tidlegare, men det er greitt å friske opp litt. Ikkje minst boka, som vi skal gå gjennom spørsmål til i morgon tidleg.

Av og til er grensa mellom jobb og fritid ganske så flytande, og eg føler meg privilegert som kan kose meg slik med jobbinga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar