søndag 17. august 2014

Lærekøyring til Bremanger

Eg var utan bil i helga på grunn av antirustbehandling, men journalisten stilte villeg opp då vi fekk utferdstrang laurdag. Veslejenta hadde planar for hunden og venninnene, så då kunne vi hine endeleg kome oss på ein lang biltur. Turmålet var først og fremst kystfortet på Rugøysund, Tongane, men før vi kom dit drog vi på kyrkjesafari til Berle, der ein finn den tredje kyrkja i området teikna av same arkitekt som vår lokale kyrkje.

Av kuriosa kan eg nemne at vi stogga på butikken i Davik for å kjøpe oss noko å drikke, og der traff eg ei av to eg kjenner som bur i den bygda. Eg har ikkje sett henne sidan vi gjekk på vidaregåande, men eg har høyrt at ho har flytta dit. Det viste seg at ho er lærar og fembarnsmor, så vi har truleg meir til felles no enn på 80-talet.

Storegut hadde fått køyre om lag 20 mil då vi kom heim. Det er lengderekord for han, og han fekk òg køyre på rekordsmal veg frå Davik og utover. På tilbaketuren køyrde vi ein lang tunnel og svippa innom Svelgen før vi reiste heim. 

Berle kyrkje, oppført i 1977

Gutta på tur

Eg vert som kjent fascinert av gamle gravstøtter

Kyrkje sett frå baksida, der kapellet ligg

Humor

ved "Gloføyke", tusenårsstaden i Bremanger:






Badehuset

Inne i dusjrommet






Denne kanonen hadde erstatta ein tidlegare, og var henta frå eit sovjetisk krigsskip i 1942




Havklippa Hornelen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar