onsdag 23. mars 2011

18-årsfeiring

På grunn av at kameraet mitt har fått eit illebefinnande, får eg satse på at nokre av dei andre gjestane sender illustrasjonsbilete frå mobilane sine.

I dag tok eg med meg dei tre yngste og henta Eldstejenta før Veslejenta skulle på ballett. Så møtte vi Barnefaren og alle fire besteforeldra på den nye tyrkiske restauranten i Ørsta. Pizzaen der er svært god, og vi fekk god service. Eldstejenta fekk mest cash i gåve, men frå søsken og foreldre fekk ho eit smykke som er ein liten engel, og med hjarte-øyredobbar til. Ikkje noko svært kostbart, men ein liten symbolsk ting til minne om ein viktig overgang i livet.

Både Eldstejenta og eg fekk same assosiasjonen då vi såg smykket: songen "Angel" av Aerosmith - ein gammal felles favoritt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar