tirsdag 14. april 2009

Mimring om Nummer 2










































Eg skreiv ganske mykje om Storeguten i fjor då han hadde bursdag, så i år berre scannar eg nokre fleire bilete av han. Bileta ligg i tilfeldig rekkefølge, etter innfallsmetoden, men her er dokumentasjon av nokre merkedagar i livet. Guten på trappa i grøn jakke er på veg til barnehagen for første gong - tre år gamal. Eg var heime med Nummer 3 då, men han fekk gå i barnehagen på halv plass saman med Naboguten, som er like gamal. Rosarussbiletet talar for seg - og i år har vi ein ny rosaruss i heimen, sjølv om den karen hittil har vore skeptisk til å bytte ut cowboyhatten med rosa russehue. Og så ser vi eit bilete av ein gut i svart hettegenser utanfor den gamle skulen på Folkestad, der dei gjekk første året. Det er sjølvsagt første skuledagen.


Eg hadde eit innlegg som handla om alle uttrykka til Eldstejenta, men når ein blar i album og ser etter bilete av Nummer 2, ser ein oftast det same, blide smilet. Han har vore strålande blid det meste av livet, og den boblande latteren hans smittar oss andre stadig.

I morgon, 15. april, blir han 12 år. Presangar har han allereie fått, men vi skal no finne på noko kjekt for å markere dagen innimellom alle fotballtreningar og ballett-timar.

1 kommentar:

  1. Når eg ser på bilda av Eirik, synest eg ikkje han har forandra seg mykje. Han har vore den samme gode guten heile tida. Eg har greve fram nokre bilde som eg skal legge ut-men måtte sjå kva du hadde med. Berre eitt var likt med mine. Lykke til med feiringa.

    SvarSlett