tirsdag 4. januar 2011

Stakkars folk

I dag vil eg kort og godt uttrykkje bid ebpati og sybpati med folk sob er bykje sjuke. Sjølv er eg sjeldad skikkeleg sjuk; eg er beir av ded sorted som har dokre sbåplager sob eg bit teddede sabad og igdorerer etter beste evde. Akkurat do er eg forkjøla på tredje eller fjerde daged, og eg held rett og slett på å bli sprø. Alt blir så tugt og vadskeleg, og eg føler beg skikkeleg uappetitteleg og trasig. Orkar eg å TREDe i dag? Det blir i tilfelle eid lited tur på tredebølla... Legtar eigedtleg heib til varb suppe og eit pledd...

Så slår altså tadked ded i beg: dokre beddeske har det slik krodisk, bed plager sob allergiar, astba og bigrede sob gjer at dei sjeldad føler seg heilt i slag. Sjølvsagt fidst det dei sob er sjuke av lagt beir alvorlege lididgar, bed bide tadkar går i dag, sob kodged plar seie, til dei sob har krodiske lididgar som gjer dei ute av stadd til å spridge opp ei trapp, jogge, gå på fjellet eller addre tidg sob eg vadlegvis gjer bed stort pågaggsbot og glede. Det kad ikkje vere greitt å sydast livet er eit ork på perbadedt basis - eg sydest det er ille dok bed eit par dagar i dy og de.

Eg skal uadsett stikke iddob apoteket og kjøpe litt dasespray før eg går på TRED...

3 kommentarer:

  1. Uff då ! Eg trudde det var noko alvorlig i vegen, sidan du ikkje fann rette tastane. Men så forstod eg heldigvis poenget. Eg er IKKJE forkjøla, men eg er gørande lat for tida, manglar både ork og pågangsmot til å gjere noko.Dessutan frys eg nesten kronisk, men no fekk eg varmen i meg sidan eg åt middag. Var på Amfi ein tur-der var det mildt sagt DRIT-kjedelig. Ingen ting spennande å sjå verken av folk eller klede. Einaste lyspunktet var at primlene var komne -i alle verdens fargar. God betring til deg!

    SvarSlett
  2. Går betre med nasespray, varm drikke, fyr i omnen, pledd og godstol. Kan bli ein vane...

    SvarSlett