torsdag 13. januar 2011

Turbo-torsdag

Somme dagar imponerer eg meg sjølv med arbeidslyst og pågangsmot. I dag var det ein slik dag. Først var eg på jobb og fekk unna noko undervisning, førte nokre terminkarakterar og fekk lese gjennom nokre (få) særemneutkast. Tredjeklassen min hadde innleveringsfrist på sitt første utkast i dag, og dei skal i alt levere tre slike utkast før dei leverer det endelege produktet. Eg prøvde denne framgangsmåten for to år sidan òg, og det fungerte etter mitt syn langt betre enn å ta inn tradisjonelle rapportar.

Etter jobb fann eg vegen til TREN, der eg brukte ein time på å gå og jogge 8 kilometer. Eg vekslar mellom å gå og deretter jogge ein kilometer, framleis utan å kome av flekken. Det gjorde uansett svært godt for kropp og sjel.

På hi sida av fjorden henta eg gutane og handla litt før vi for heim. Medan eg laga middag greidde eg å få laga ei kake, sett på brød i brødbakemaskina og støvsuga stova.

I bloggande stund har eg vore ute på Folkestad og henta Veslejenta på fotballtrening, og no er eg klar for meir særemnelesing og førebuing til timane i morgon. Eigentleg burde eg ha sett meg føre med ein roman i staden, men det er best å bruke energien medan ein har han...

1 kommentar:

  1. Boka Little Bee er eit lite apropos til Amelie-saka. Så les den gjerne no.

    SvarSlett